laupäev, 15. detsember 2018

Üllatused T1 Mall’ Raamatukodus

Tüdrukud kutsuti nädalavahetusel sünnipäevale ja päevakangelanna ema vihjas meile kingisoovitusena, et noor daam sooviks väga endale üht päris oma kokaraamatut. Mina sain seega hea põhjuse võtta lõpuks aeg ja minna ära uudistada see T1 Mallis avatud kettideväline, kirjastuste loodud Raamatukodu raamatupood ning tagantjärele tarkusena osutus see kahtlemata mu kuu parimaks otsuseks - sest tagasi tulin ühe kingi asemel veel kinkidega tüdrukutele endile ja isegi sellega asi veel ei lõppenud… :D. 

Sünnipäevalapsele valisin pakutavatest “Mia ja Anett köögis”, see tundus hetkel kaubandusvõrgus saadaolevatest ainus, milles kauni ja selge foto kõrval lihtsalt ning vaid ühel lehel kirjapanduna konkreetsed retseptid lühidalt esitatud. Sirvisin ka “Lase mind kööki” ja “Supilinna salaseltsi kokaraamatut” ent algklassivanusele tundusid need liiga keerulisteks jäävat. Ja Kahvliahvi raamatut kahjuks kusagil ei märganud, sellesse oleks ka muidu võrdluseks hea meelega sisse piilunud.
Kink valitud, jalutasin ülejäänud poes ka ringi ja sattusin ühe tagumise seina äärde laste joonistamisraamatuid sirvima. Minu üllatuseks neist ühtedes oli sisu sätitud nii, et pilte aitavad seal luua läbipaistvad lehed, no kas pole äge idee!!! Ja veensin ennast siis kiiresti ära, et tüdrukutel oleks ka kindlasti vahva nendega senikatsetamata viisil joonistada ning kaks eksemplari uusi värvikaid rändas samuti minuga kassasse… :D.  Vaatasin pärast kodus, et samas sarjas on ilmunud ka “Sa oskad joonistada lõunamaaloomi”, saadaval HÖP-kirjastuse enda e-poes ja ma olen üsna kindel, et mingi aeg ma nüüd nende ostuni samuti jõuan. Lisaks oli poes näha HÖPi meisterdamisraamatuid, nt kuidas teha ise papist nukukööki või suurt avatud nukumaja ja tõesti mul jäi ainult murdosakriips puudu, et need raamatud samuti korvi tõsta (tagasi hoidis ainult fakt, et nad vajaksid nendega meisterdamise alustamisel abi aga praegu on enne jõule on kõigega nii kiire, et poleks lihtsalt aega nendega koos selle “projekti” kallal nokitseda)... Aga tõenäoliselt kauaks see nii ei jää ja varsti tõstan ikka, mõnel järgmisel külaskäigul :D.  

Lõpuks oma toredast leiust nii elevil olles kõndisin kassasse ja maksmise kõrvale püsikliendiks ennast registreerides sain veel ühe üllatuse osaliseks - sõbralik müüja pakkus mulle lahkesti valida nende hetkekampaania raames endale kingituseks tasuta raamat kaasa :). Ja pakkumises polnud seal mitte niisama suvalised pehmed vihikud vaid korralikus, tugeva pappkaanega köites raamatud ning valida sai 5-6 erineva vahel (neist 2 sealjuures olid lasteraamatud). Mina valisin neist endale Keemiku ja no arvake, kas ma olen praegu sellest kõigest väga üles keeratud ja tahaks juba noka oma uude kinki suruda… :D. 
Aitäh igatahes Raamatukodule toreda üllatuskingi eest. Ja selle eest ka, et HÖP-ikad siit avastada sain :). Väga tõenäoliseks saab poeks, kuhu esimeses järjekorras kõnnin ka edaspidi raamatuvalimit läbi lappama, kohe kindlasti vähemalt nendel kordadel, kui vaja leida kingiks midagi arendavat lastele :).  

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.