neljapäev, 25. juuli 2019

Ketlin Priilinn “Miraculum”

Ketlin Priilinn “Miraculum”, 232 lk. Tänapäev, 2015. 

Väljakutseteema nr 47: raamat Eesti autorilt, kelle perekonnanimi algab sama tähega nagu sinul.

No vot sulle milline lõpp, ma ootasin siit oma peas juba täiesti teistsugust the end’i :D. Ja seda ka ei osanud oodata, et raamat viimase peatükiga nii suure ajahüppe teeb :D. Aga tegelikult... ma ei kujuta ette, mis tunne oleks ennast sellises olukorras, nagu raamatu alguses kirjeldatud, leida. Sest ehkki ma üht-teist tean küll sellisest elust, kus viinavõttude pärast oli mõistlikum kodust kas ära minna või sellest kaugemale hoida, siis vanemaks õeks olemisest ei tea ma midagi, minu osa oli see noorem olla…

Apollo pakub hetkel seda raamatut 2.50 eest – seega hea võimalus neile, kes otsivad midagi nt teemasse “Raamat, mille krabad allahindluselt” ;). Tasub igatahes seda raamatut endale soetada või raamatukogust lugeda võtta, teema on kahtlemata lai(em)alt kõnetav ning autoril oskus sündmustikku edasi anda nii, et tunned nagu sa oleksid ise ka kõikide nende vestluste keskel ja terve lugemise aja jookseb silme ees film, kuidas täpselt kõik toimub... 

Üllatav kirjanik minu jaoks, kindlasti loen temalt edaspidi midagi veel ja mul on hea meel, et väljakutse täitmine mind tema raamatut lugema võtma pani. Järgmisena vaatan ehk mõnda tema lasteraamatut, nii eeltöö korras :D. Sest loodan väga, et meie kodu peagi kaheksasteks saavad tüdrukud ka kord lootusetult lugemispisikuga nakatuvad ning Evelini lugude või "Ei iialgi ilma Murita" ettesokutamine võiks ju selleks hea starteri anda, eks? ;). 

Raamatututvustus tagakaanelt ka: Mirjam pidi terve oma lapsepõlve hoolt kandma nooremate õdede-vendade eest, sest alkoholilembesel emal polnud lastest sooja ega külma. Nüüd, lõpuks ometi iseseisev, naudib ta täiel rinnal vabadust ega taha kodus elatud aja peale mõeldagi. Kui aga ema ootamatult sureb ja ilmneb, et tema neljal alaealisel lapsel pole kellegi juurde minna, tuleb neiul seista silmitsi väga raskete valikutega. Kas saata õed-vennad lastekodusse või püüda kogu koormaga jälle ise hakkama saada – taas kord omaenda elu ohvriks tuues?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.