esmaspäev, 5. november 2018

Agrhhhh, no see ajab juba närvi....

Aru ma ei saa, kas Bloggeri tasuta versioonis ei olegi võimalik valida ühe liigutusega kirja fonti ja suurust või ma lihtsalt ei oska... Hullult häirib igatahes, et osad mu postitused on siin valitud põhifondist erinevas kirjas  ja suuruses ning ma ei leia lihtsat viisi nende ühtlaseks muutmiseks. Piilun poole silmaga juba teiste keskkondade poole ka, aga nu kes jälle ütleb, mis see mõistlik alternatiiv on. Ja mis siis teha oma vanade postitustega? Ehhh... Mõtlesin suvel blogimisega alustades, et tasuta versioonist on mulle rohkem kui küll ja kogu sellest kirjutamisest kujunebki pigem mu enda jaoks mälu toetav märkmekogu raamatumuljete kohta ning kes neid peale mu enda siin ikka vaatab aga nüüd niiiiiii häirib ikkagi... Huvitav kas keegi raamatut sel teemal pole kirjutanud? Exel for dummies on olemas, keegi võiks ju olla otsustanud jagada samal viisil A ja B-taseme teadmisi blogimise vallas ka :D. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.